Dania fast food, które nie spowodują męskiego biustu

Jedzenie tłustych potraw po jednym zbyt wielu drinkach jest tak powszechne, jak taniec bez szacunku dla przestrzeni osobistej innych ludzi lub pogawędki z kompletnymi nieznajomymi w toaletach (tylko my?)

Nawet jeśli nie uderzasz w kafelki, na kanapie łatwo wpaść w śpiączkę węglowodanową. W obu przypadkach spowoduje to, że nigdzie nie zbliżysz się do swoich letnich celów.

Podobnie jak same kufle „węglowodany są tanie i sycą”, mówi Jo Travers, zarejestrowany dietetyk i autor diety Low-Fad. „Jednym z powodów, dla których ludzie chcą ich, gdy są pijani, jest to, że kiedy wątroba przestaje wykonywać wszystkie czynności, które normalnie wykonuje (w celu przetworzenia alkoholu), uwalnia glikogen węglowodanów z przechowywanych w krwiobiegu, aby upewnić się, że poziom cukru we krwi jest nadal uzupełniany ”.

Innymi słowy, jeśli subskrybujesz szkołę myślenia „jedzenie oszukuje”, na czwartej tequili skończysz z niskim poziomem cukru we krwi i do północy napychasz twarz tłustą bułką burgerową, powodując skok cukru, a następnie katastrofa cukrowa.

Niezależnie od tego, czy przygotowujesz się do monstrualnego kaca, czy po prostu tracisz siłę woli, pozostaje niezaprzeczalny magnetyzm fast foodu – ma to coś wspólnego ze światłami i aromatami. Ale wśród opcji menu obciążonych serem i tłuszczem wciąż istnieje kilka zdrowych (a przynajmniej „zdrowszych”) wyborów.

Tak więc, bieżący, wyświadcz sobie przysługę i zachowaj ten artykuł na wypadek zagrożenia. Zapomnij o Big Macu, czekoladowym koktajlu mlecznym i 32 bryłkach – w ten sposób fast food o niskiej zawartości węglowodanów może zaspokoić głód bez zwiększania talii.

Burrito

Nie wszystkie węglowodany są sobie równe. W rzeczywistości nawet Travers jest pełen pochwały za skromne burrito. Jasne, pakują trochę węglowodanów, ale mówi, że ta meksykańska cegła dobroci stanowi naprawdę dobrze zbilansowany posiłek, pod warunkiem, że skręcisz ryż.

„To, co masz, to węglowodany z owinięcia, masz tam trochę fasoli – które są dobrym węglowodanem [o niskim indeksie glikemicznym] – białko, masz sałatkę, masz warzywa i… mamy tam również cały ten błonnik, który spowalnia uwalnianie węglowodanów do krwioobiegu. ”

Przekręć jednak czerwone mięso, a zwłaszcza wolno gotowaną wieprzowinę. „Zwykle zawiera dużo tłuszczu, ponieważ dzięki temu mięso jest soczyste i delikatne podczas powolnego gotowania”. Zdecyduj się zamiast tego wybierz kurczaka, a jeśli czujesz się odważny (a przez odważny, mamy na myśli zdrowy), porzuć opakowanie na rzecz „nagiego” burrito. Olé!

Zalecany posiłek: grillowane burrito z kurczaka z fasolą, kwaśną śmietaną i guacamole (bez ryżu i sera).

Kurczak

Noce za funta nie są jedyną rzeczą, która może prowadzić do garści fast foodów, kac może być tak samo zawiniony. Jeśli sklep z kurczakiem jest Twoim lekarstwem, masz dobre wieści: wybierz dobrze (szczególnie jeśli chodzi o boki) i możesz obrócić górną część muffinki.

„Zacier słodkich ziemniaków, a nawet surówka z białej kapusty, nie jest taki zły” – mówi zarejestrowany terapeuta żywieniowy Daniel O’Shaughnessy, znany również jako The Naked Nutritionist.

Jeśli żadna z nich Ci się nie podoba, O’Shaughnessy poleca pół kurczaka z groszkiem i sałatką („Sałatka jest dość prosta, ale jest taka: zdrowa”), zamiast marynaty w sosie lub sosie. Oczywiście, jeśli wolisz mieć cięższy sos, nie pozwól, aby dietetyk Cię powstrzymał (jesteś dorosłym dorosłym, to twoja prerogatywa), po prostu przygotuj się na kilka dodatkowych pompek później.

Zalecany posiłek: pół kurczaka z sałatką z mieszanych liści.

Pizza

To prosta nauka: mniej pizzy to mniej węglowodanów. Ale kto chce jeść mniej pizzy? Nikt, to kto. Zamiast tego wybierz ten z cienką skórką i lekkim serem. Wynik kaloryczny zawsze będzie mniejszy niż dużego rozmiaru Meat Lovers Deluxe.

„Opcja wegetariańska jest idealna, ponieważ wszystkie te mikroelementy zrobią wam przysługę” – mówi Travers. „Dostaniesz przeciwutleniacze i takie rzeczy jak witamina C, A i E.”

Jeśli akurat znajdujesz się w eleganckiej części miasta, uważaj na powolnie fermentowaną skórkę na zakwasie. Jest najłatwiejszy do strawienia i zwykle jest wytwarzany bez substancji słodzących i olejków. Aby jeszcze bardziej ograniczyć spożycie węglowodanów, podziel się pizzą z kolegą lub zaoszczędź połowę następnego dnia. Pizza na śniadanie? Nie przejmuj się, jeśli to zrobimy.

Zalecany posiłek: Cienka skórka Margherita lub pizza wegetariańska (z lekkim serem mozzarella).

Burger

Kiedy pytano o podstawowe artykuły spożywcze – pomyśl McDonald’s, KFC i Burger King – zarówno Travers, jak i O’Shaughnessy próbowali, ale nie udało im się zdobyć pozorów entuzjazmu. Z drugiej strony Five Guys można podzielić na coś pożywnego.

„Zamów burgera bez bułek”, mówi O’Shaughnessy, „i dodaj dowolne dodatki, po prostu pomiń frytki i sos. Jeśli z przyjemnością zjesz burgera nożem i widelcem, możesz mieć załadowanego burgera z odrobiną sałatki i to jest jak stek ”.

Uważaj na słynną maszynę do napojów w sieci, jedna duża Coca Cola zawiera około 200 kalorii i ponad połowę zalecanego dziennego spożycia cukru.

Zalecany posiłek: hamburger bez bułek (bez frytek).

Kebab

Zapewniając rzadkie przerzucanie PR dla mało kebabu, okazuje się, że snish z kurczaka może być wyborem #GuiltyPleasure, który jest najmniej zły dla ciebie. „Kebab ma zły rap” – mówi Travers – „ale jeśli wybierzesz shisha z kurczaka i nie masz frytek, to naprawdę masz naprawdę zrównoważony posiłek”.

Czym jest ta czarna magia, pytasz? Cóż, w kurczaku jest białko, pitta dostarcza węglowodanów i zawiera również sałatkę. „Możesz nawet ubrać jogurt, który da ci wapń. Tak naprawdę nie jest to zła opcja ”.

Twój lokalny wspólnik nie zamierza oczywiście wykluczać firmy Whole Foods, głównie z powodu kawałka obracającego się smaru w oknie. „Jeśli wybierzesz danie jagnięce, będziesz miał frytki, pominie sałatkę i dodasz dużo majonezu czosnkowego, patrzysz na coś, co jest dość niezdrowe”. Osoba psująca zabawę.

Zalecany posiłek: Shish z kurczaka z sałatką i jogurtem.

Sushi

Więc zostałeś w nocy, Netflixed i wyluzowany, aż twój zdalny kciuk spadł i obudził się z uczuciem kaca wolnego i zadowolonego z AF. Podaruj sobie sushi – prawdopodobnie najlepsze fast food o niskiej karcie.

„Ograniczasz ilość węglowodanów, jednocześnie uzyskując dobry stosunek białka” – mówi Travers. „Fasola Edamame jest również całkiem dobra, a wasabi też nie jest takie złe. To dlatego, że większość smaku pochodzi z samego wasabi, czyli chrzanu ”.

Ważną rzeczą jest unikanie, jeśli nie chcesz, by męskie piersi były mniejszymi bułeczkami maki, które stanowią 85 procent ryżu, a nawet gorzej, jeśli są to białe rzeczy. Więc nigiri, nadchodzimy.

Zalecany posiłek: łosoś Nigiri (z brązowym ryżem).

Curry

Trudno uniknąć naturalnego łóżka zbyt wielu piw, nocnego curry (i brzucha po nim). Ale nie wszystko jest złe, pod warunkiem, że chwiejesz się w domu, zanim drzwi się zatrzasną, to niewątpliwie dobry wybór.

„Każde curry bez ryżu jest w porządku”, mówi O’Shaughnessy. Nie musisz nam powtarzać dwa razy. „Po prostu weź dodatkową porcję warzyw, aby utrzymać węglowodany na niskim poziomie”.

Chociaż warzywa są węglowodanami, niektóre węglowodany są silniejsze niż inne. Jeśli kusi Cię ryż, zawsze idź na brązowy ryż gotowany na parze zamiast smażonego.

Zalecany posiłek: dowolne curry (bez ryżu).

Sandwich

Kanapki to splątana sieć sprzeczności. Mamy pakują swoje małe skarby do szkoły z pełnymi pudełkami na lunch. Więc muszą być dobrzy, prawda? Niekoniecznie.

Jak słusznie zauważa O’Shaughnessy: „Możesz jeść naprawdę źle z kanapką” – coś, co może poświadczyć każdy, kto pożarł stopiony ser z grilla – „ale możesz też jeść dobrze”.

Potencjalnie najbardziej pożywny dźwięk to szynka lub indyk na pieczywie pełnoziarnistym. Brzmi gładko, ale dodaj wszystko, od oliwek i chrupiącej papryki po pikantne jalapenos; tak długo, jak pominiesz majonez, dressing Ranch, ser, bekon… masz rację.

Zalecany posiłek: kanapka z indykiem lub szynką (z musztardą, na pieczywie pełnoziarnistym).

Przewiń do góry