Potrawy Fast Food, które nie dadzą ci męskich cycków.

Jedzenie tłustego jedzenia po jednym zbyt wielu drinkach jest tak samo powszechne, jak taniec bez szacunku dla przestrzeni osobistej innych ludzi lub rozmowa z obcymi ludźmi w toaletach (tylko my?).

A nawet jeśli nie uderzasz w płytki, łatwo jest wślizgnąć się w śpiączkę samochodową w domu na kanapie. W obu przypadkach takie postępowanie nigdzie nie przybliży Cię do osiągnięcia letnich celów ciała.

Nie inaczej niż same pinty, “węglowodany są tanie i wypełniają się”, mówi Jo Travers, zarejestrowany dietetyk i autor The Low-Fad Diet. “Jednym z powodów, dla których ludzie chcą ich, kiedy są pijani, jest to, że kiedy Twoja wątroba przestaje wykonywać wszystkie prace, które normalnie wykonuje (w celu przetworzenia alkoholu), uwalnia przechowywany glikogen węglowodanowy do krwiobiegu, aby upewnić się, że cukier we krwi pozostaje uzupełniony”.

Innymi słowy, jeśli zapisałeś się do szkoły myślenia “jedzenie jest oszukiwaniem”, jesteś zobowiązany do zakończenia z niskim poziomem cukru we krwi przez czwartą tequilę i wypchania twarzy tłustą bułeczką burgerską do północy, powodując skok cukru, a następnie katastrofę cukrową.

Niezależnie od tego, czy chodzi o kaca monstrualnego, czy tylko o utratę siły woli, pozostaje niezaprzeczalny magnetyzm fast foodu – ma to związek ze światłem i aromatami. Ale wśród opcji menu z serem i tłuszczem nadal istnieją zdrowe (lub przynajmniej “zdrowsze”) wybory.

Tak więc, obecnie wy, zróbcie w przyszłości przysługę i zachowajcie ten artykuł w nagłych przypadkach. Zapomnij o Big Mac’u, czekoladowym koktajlu mlecznym i 32 bryłkach – tak niskie carb fast food może zaspokoić Twój głód bez dodawania cali do linii talii.

Burrito

Nie wszystkie węglowodany są równe. W rzeczywistości, nawet Travers jest pełen pochwał dla skromnego burrito. Oczywiście, pakują trochę węglowodanów, ale mówi, że ta meksykańska cegła dobroci to naprawdę dobrze zbilansowany posiłek, o ile tylko przekręcisz ryż.

“To, co masz, to węglowodany z okładu, masz tam trochę fasoli – są to dobre węglowodany [o niskim indeksie glikemicznym] – białko, masz trochę sałatki, masz warzywa, a także cały ten błonnik, który spowalnia uwalnianie węglowodanów do krwioobiegu”.

Zmień jednak czerwone mięso, a w szczególności wolno gotowaną wieprzowinę. “To zwykle ma sporo tłuszczu, ponieważ to właśnie sprawia, że mięso jest soczyste i delikatne podczas powolnego gotowania. Wybierz zamiast tego kurczaka i, jeśli czujesz się odważny (i przez odważny, mamy na myśli zdrowy) porzuć opakowanie na rzecz “nagiego” burrito. Olé!

Polecany posiłek: Grillowany burrito z kurczaka z fasolą, śmietaną i guacamole (bez ryżu i sera).

Kurczak

Noc z funtem na pintę nie jest jedyną rzeczą, która może prowadzić do pięści fast foodów, kac może być równie winny. Jeśli sklep z kurczakami jest twoim lekarstwem, są pewne dobre wieści: wybierz prawo (szczególnie jeśli chodzi o boki) i możesz przekręcić blat z muffinami.

“Słodki puree ziemniaczane, a nawet coleslaw, nie jest takie złe”, mówi zarejestrowany terapeuta żywieniowy Daniel O’Shaughnessy, znany również jako Nagi Żywieniowiec.

Jeśli żaden z nich nie ma ochoty, O’Shaughnessy’s poleca pół kurczaka z groszkiem i sałatką (“sałatka jest dość prosta, ale to jest to, czym jest: zdrowa”), z marynatą zamiast oblewania jej sosami lub sosami. Oczywiście, jeśli wolisz cięższy sos, nie pozwól, aby powstrzymał cię dietetyk (jesteś pełnoletnim dorosłym, to twój przywilej), po prostu przygotuj się na kilka dodatkowych pompek później.

Zalecany posiłek: Pół kurczaka z mieszaną sałatką liściastą.

Pizza

To prosta nauka: mniej pizzy to mniej węglowodanów. Ale kto chce jeść mniej pizzy? Nikt, to kto. Zamiast tego, wybierz jedną z cienką skórką i lekkim serem. Wynik kaloryczny zawsze będzie mniejszy niż duży rozmiar Meat Lovers Deluxe.

“Opcja veggie jest idealna, ponieważ wszystkie te mikroelementy zrobią ci przysługę”, mówi Travers. “Będziesz miał antyoksydanty i takie rzeczy jak witamina C, A i E.”.

Jeśli znalazłeś się w wymyślnej części miasta, zwróć uwagę na wolno fermentowaną skórkę z zakwasu. Jest ona najłatwiejsza do strawienia i zazwyczaj produkowana jest bez substancji słodzących i olejków. Aby jeszcze bardziej rozebrać spożycie węglowodanów, podziel się pizzą z koleżanką lub zostaw połowę na następny ranek. Pizza na śniadanie? Nie przeszkadza nam to, że tak się stanie.

Polecany posiłek: Cienka skórka Margherita lub pizza wegetariańska (z lekkim serem mozzarella).

Burger

Kiedy zapytany o fast food staples – pomyśl McDonald’s, KFC i Burger King – zarówno Travers i O’Shaughnessy próbował, ale nie udało mu się zebrać żadnych pozorów entuzjazmu. Pięciu Guys, z drugiej strony, może być sparlayed w coś nieco pożywnego.

“Zamów burgera bez bułki”, mówi O’Shaughnessy, “i nie krępuj się dodać do niego wszystkie dodatki, które chcesz, po prostu pomiń frytki i sos. Jeśli jesteś szczęśliwy, że możesz zjeść burgera z nożem i widelcem, możesz mieć załadowanego burgera z odrobiną sałatki, a to jak mieć stek”.

Po prostu uważaj na słynną maszynę do napojów w łańcuchu, jedna duża coca-cola zawiera około 200 kcal.

Przewiń do góry